1033 Budapest, Szentendrei út 89-95.   |   Tel.: (06-1) 203-4681
Mobil: (06-30) 694-2465   |   e-mail: info@complexpress.hu
Havi ingyenes akcióKöztartozásmentes céglistaCsomagjainkat a világ összes országába szállítjuk
Havi ingyenes akció

Gyakran Ismételt Kérdések a csomagküldésről, a futárszolgálatról, csomagszállításról, csomaglogisztikáról

Hasznos információk nemzetközi és belföldi csomagküldéssel kapcsolatosan

Hogyan adhatok csomagszállítási megbízást a futárszolgálatnak?
Megbízóink kényelme érdekében dinamikus ügyfélszolgálati csapatunk munkatársai mindig készségesen állnak Feladóink rendelkezésére, akik megrendeléseiket telefonon, mobiltelefonon, e-mailben is fogadják. Online felületünkön feladott csomagküldési megrendelésre csak szerződött Partnereinknek van lehetősége a számukra biztosított egyedi hozzáférésekkel.

Cégünknek csomagküldéskor nagyobb mennyiségű küldeményt kell csomagoltan feladnia, ez pedig sok időt emészt fel. Megoldható lenne, hogy a csomagolást a csomagszállító cég végezze el?

Komplex szolgáltatásaink köréhez ez is hozzátartozik. Tapasztalataink szerint sok Partnerünknek okoz fejfájást a csomagolás időigénye és költségessége. A Complexpress Logisztika Kft. nemcsak a csomagolás terhét veszi le Partnereink válláról, de igény esetén a csomagolóanyagot is biztosítja ahhoz. Az áru szállításán, kézbesítésén, raktározásán kívül fóliázást, dobozolást, etikettezést (címkézést), komplex csomagmenedzsmentet végzünk, RCL (Remote Control Logistics) technológiát alkalmazunk és fulfillment szolgáltatást nyújtunk.

Cégünktől rengeteg időt és energiát rabol a logisztika, nehezen oldjuk meg a raktározást, lassan megy a csomagolás, nem marad idő a fő tevékenységünkre, a kereskedelemre, így lassabban nő a forgalmunk. Ha lehetne, a logisztikát teljes egészében kiszerveznénk, hogy azzal egy percet se kelljen foglalkoznunk. Lehetséges-e ez?

Igen, lehetséges, hiszen a Complexpress kezdettől fogva teljes körű logisztikai kiszolgálást nyújt, amelybe beletartozik a beszállítás, betárolás, raktározás, komissiózás (küldemény-összeállítás), csomagolás, címkézés, szortírozás, kiszállítás, utánvétkezelés, fulfillment szolgáltatás, RCL (Remote Control Logistics), készletnyilvántartás, visszárukezelés és még sok egyéb.

Milyen információkhoz juthatok a csomagjaim kézbesítésével kapcsolatban?
Feladott küldeményeinek minden részletéről (dátum, utánvét, súly, darabszám, érték, cím, címzett neve, stb.) bármikor szívesen informálja Önt ügyfélszolgálatunk telefonon vagy e-mailben.

Milyen garanciát kapok arra, hogy különös figyelemmel kézbesítik csomagjaimat?
Idő- és pénzgaranciát. A Complexpress Logisztika Kft. teljes anyagi felelősséget vállal a rábízott küldemények határidőre történő, ép és sértetlen állapotban történő szállításáért, raktározásáért, csomagolásáért kézbesítéséért belföldi és nemzetközi szállítás esetében is. Fontos tudnia, hogy díjaink 50.000,- Ft áruértékig automatikus értékbiztosítást is tartalmaznak. Felelősségvállalásunk egyedülálló: a csomagszállítási piacon csak a Complexpress nyújt kétszeres pénzvisszafizetési garanciát! Ugyanígy az utánvétgarancia szolgáltatás is egyedülálló szolgáltatásunk a futárszolgálatok között!

Nemzetközi csomagküldési igényeink vannak, külföldön is működő csomagszállítási szolgáltatásra van szükségünk. Hogyan és milyen országokba küldhetek csomagokat a Complexpress Kft-vel?

A külföldi csomagszállítások megrendelése semmiben nem tér el a belföldi csomagküldési igények leadásától. A világ összes országába szállítunk csomagokat, sokszor egészen különleges szolgáltatásokat (fulfillment, RCL, stb.) nyújtunk, és speciális logisztikai igényeket is kielégítünk nemzetközi viszonylatban, export és import irányban is.



Mi történik akkor, ha a csomagot nem tudják leadni, mert nincs otthon a címzett?

Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén másodszor is kiszállítjuk a csomagot. Ha még akkor sem sikerülne a küldeményt átadni, futárunk értesítőt hagy a helyszínen. Tarifáink a második kézbesítési kísérlet díját is tartalmazzák. Annak érdekében, hogy még ez után se kerüljön vissza a Feladóhoz a csomag, és a Címzettnek is további lehetősége legyen a termék átvételére, a legközelebbi letéti postán letétbe helyezzük, ahol még átvehető akár két hétig is, mielőtt azt kézbesíthetetlenként visszaérkeztetnénk a Feladóhoz.

Hogyan tudom kiszolgálni azokat a vásárlóimat, akik napközben nem érhetők el a lakcímükön, a munkahelyükre nem akarják vagy nem merik kérni a megrendelt termékeket?

Ez a csomagküldők egyik jellemző kérdése, igénye, amelyet az alternatív csomagszállítás oldhat meg. Annak érdekében, hogy a kérdésben vázoltak következtében ne keletkezzen visszáru, vagy legalábbis annak mennyisége nagyságrendileg csökkenjen, a futárszolgálati piacon egyedülálló szolgáltatást kínálunk. A hagyományos kézbesítések mellett 2 teljes országos hálózatban nyújtott munkaidőn kívüli, alternatív csomagátvételi lehetőség az ország több mint 3000 pontján teszi lehetővé, hogy a vásárló a számára alkalmas időben vegye át a megrendelt árut. Pick Pack Pontok (újságárus és egyéb boltok, benzinkutak) és postahivatalok állnak cégének vásárlói rendelkezésére.

Hogyan jutok hozzá az utánvétellel feladott küldeményem összegéhez? Létezik-e garancia az utánvétre?

 Sokéves szakmai tapasztalatunk alapján bizton állíthatjuk, hogy a webáruházak, kereskedők legnagyobb félelme az utánvét teljes összegének határidőre való beérkezése. Az utánvétgarancia pontosan ezt szolgálja - és egyben meg is különbözteti a Complexpress Kft.-t más futárszolgálatoktól, csomagszolgálatoktól. A beszedett utánvét teljes összegének Megbízónkhoz történő visszajuttatása mindig a megállapodás szerinti határidőre történik, igény szerint átutalással vagy készpénzben. Az elszámolásoknál külön listában tüntetjük fel a Megbízónk által megadott azonosítót, számlaszámot, vagy ennek hiányában a címzett nevét, a fuvarlevél számát, hogy a tétel könnyen azonosítható legyen. Az utánvétgarancia keretében nemcsak az utánvét teljes összegének átutalására vagy készpénzben való átadására, hanem az utánvétkezelés határidejére is teljes anyagi biztosítékot nyújtunk.

Ritkán küldünk csomagokat, de akkor igen nagy tételben, ezért a Postán adjuk fel, de az odaszállítás és az ottani várakozás is gondot okoz. Megoldható cégüknél az, hogy erre ne kelljen külön időt és pénzt pazarolni?

Részünkről nem elvárás a gyakori feladás. A nagy tételben feladott árut a feladó által meghatározott helyen és időben vesszük fel, amiért nem számítunk fel díjat. Így mindezt Partnereink kényelmesen, pénz- és időráfordítás nélkül oldhatják meg.

Rendszeres feladóként milyen díjakkal kell kalkulálnom?
Rendszeresen feladó Partnereink részére a logisztikai feladat alapos felmérése után a minőségi szolgáltatások mellett egyedi kalkuláció alapján, versenyképes díjakat is tudunk biztosítani, amelyek a szerződéses jogviszony létrejöttével lépnek életbe.

A csomagküldés, futárszolgálatok és csomagszállítás területe kicsit átláthatalan számomra. Találhatok-e olyan leírást, információkat, amelyek kézzelfoghatóbbá teszik a problémákat, az okokat és a megoldásokat?

 

 

Hogyan kaphatok gyors választ további kérdéseimre?
Amennyiben olyan kérdése merülne fel, amelyre a fentiekben nem talált választ, kérjük, forduljon bizalommal központi ügyfélszolgálatunkhoz! Telefon: (06-1) 203-4681, Mobil: (06-30) 694-2465, e-mail: ugyfelszolgalat@complexpress.hu

Általános Szerződési Feltételeinket (ÁSZF) itt olvashatja.







Hírlevél
E-mail cím:*
Csomagszállítás